Motherhood, Penuhi Keperluan Anda

Assalamualaikum!!

Tak keterlaluan untuk Jiha cakap, zaman serba canggih ni, rasanya semuaaaa orang lagi prefer buat semua benda online. Daripada nak order makanan, bawak lah ke nak shopping. Tak kisah la shopping baju sampai ke nak shopping barang dapur. Ni aktiviti macam ni biasanya mak-mak yang suka buat. Baik yang bekerjaya mahupun surirumahtangga. Jiha pun lebih prefer kalau shopping online. Sebab apa? Sebab:

1. Jimat masa
2. Jimat minyak
3. Tak payah redah traffic jem
4. Tak payah bayar tol
5. Tak payah bayar parking

And the list goes on. Rasanya korang ada 1001 sebab kenapa korang suka shopping online. So hari ni, Jiha nak tambah lebih banyak reason WHY korang tak perlu keluar rumah dan berbalanja semua keperluan diri & bayi anda hanya di Motherhood. Eh apa pulak Motherhood ni? Macam pernah dengar. Ok, meh Jiha nak ceritakan apa benda sebenarnya Motherhood ni. apa yang korang boleh enjoy dekat Motherhood ni. 







Basically, Motherhood ni adalah sebuah website untuk ibubapa atau yang bakal menyambut kelahiran. Motherhood merangkumi keseluruhan aspek yang melibatkan kekeluargaan; antaranya adalah proses bersalin, bayi, anak kecil & kanak-kanak. Motherhood juga ada section yang mana mereka berkongsi tips berguna untuk ibubapa tau! Ha! Sambil membeli-belah, boleh la baca-baca info berguna untuk kandungan dan anak korang, kan? Ibu-ibu yang risau macam mana nak eksklusifkan penyusuan kepada bayi korang pun boleh baca dekat ruang "Ultimate Guide To Parenting". 



Selain dari tu, parents yang sentiasa nak berjimat boleh juga tengok dekat ruangan SALE! SALE dorang sentiasa updated tau! so kalau bulan ni agak-agak tak cukup nak beli, beli la next month. Jangan risau. 



Kalau korang tanya Jiha section mana yang Jiha suka. Jiha suka bahagian Education. Kenapa? Sebab dorang ada bekalkan buku-buku yang bersesuaian dengan anak-anak korang sesuai dengan usia. Misal kata malas nak keluar pergi MPH ke Kinokuniya ke, Motherhood ada. Harga pun berbaloi. Dorang juga ada bahagian review. So sebelum korang beli, boleh usha dulu review. Senang korang nak buat perbandingan. 


Sebenarnya kalau jiha nak cerita panjang pun tak guna. Korang kena alami sendiri pengalaman membeli belah di Motherhood. Baru lah korang tau macam mana best dia adanya one stop centre untuk seisi keluarga. Ok lah, Jiha nak pi beli puting susu untuk Muhammad Fa'eq. Jumpa korang di Motherhood ok! 


No comments:

Post a Comment