#flawlessispriceless with Royal Glow by Idealyst Beauty.

Bila berbicara mengenai kecantikan, perempuan adalah makhluk Tuhan yang paling teruja sekali. Begitu juga dengan Jiha. Jiha sememangnya mempunyai masalah kulit daripada zaman sekolah lagi dan sampai dah kahwin pun sebenarnya masih ada sedikit masalah kulit yang perlu diperbaiki. 

Namun begitu, haaa. Semenjak dua menjak ni makin ramai pula beautician yang menghasilkan produk dan teknik terbaru untuk rutin penjagaan kulit muka. Dan sudah semestinya wanita pada zaman kini adalah wanita yang sangat sibuk dengan aktiviti harian sampaikan tak ada masa nak manjakan kulit muka di spa ataupun facial centre. Oleh sebab sedar akan wanita zaman kini yang sangat aktif tetapi dalam masa yang sama mementingkan penjagaan dan kesihatan diri, jenama terkenal Idealyst telah menghasilkan produk terbaru yang di beri nama, Royal Glow



Royal Glow adalah sebuah produk makanan tambahan yang memberikan kepuasan maksimum didalam penjagaan kulit muka dan kesihatan diri. Royal Glow sangat sesuai untuk semua golongan termasuk kanak-kanak dan ibu mengandung telah mendapat kelulusan daripada Kementerian Kesihatan tau! Jadi anda jangan risau lah mengenai KKM ataupun keberkesanan produk ini. Paling best! Royal Glow sudah mula berada di pasaran dengan harga RM180 untuk 60 tablet. 



Dengan menggunakan tagline #flawlessispriceless , Pengasas Idealyst Beauty Sdn Bhd, Dr Aidil Azry, telah memperkenalkan wajah cantik dan segar bagi menjadi duta kepada Idealys Beauty dan Royal Glow. Wajah yang tidak pernah jemu di pandang. Wajah yang sentiasa menjadi kegilaan para wanita termasuklah, Jiha. Dia ni crush Jiha dah lama disebabkan muka dia yang comel, dengan bulu mata dia yang lentik dan bahasa dia yang sopan, Jiha rasa orang yang Jiha maksudkan ni memang sesuai sangat lah menjadi duta kepada Idealys Beauty. Nak tahu siapa? Jeng Jeng Jeng!!! Anzalna Nasir!!



Mesti ramai yang tertanya-tanya kenapa Anzalna? Kenapa tak artis lain? Ramai je artis lain yang dah jadi pelanggan tetap Idealyst Beauty ni. Tapi kenapa Anzalna? Jiha pun tertanya-tanya. 



Menurut Dr Aidil Azry, mereka memilih Anzalna kerana kecantikan yang dimiliki oleh Anzalna. Bukan itu sahaja, Anzalna juga adalah pelanggan tetap di Idealyst Beauty. No wonder la kulit muka Anzalna ni lawa memanjang. Dia bukan sahaja pergi buat facial secara tetap, setiap hari dia juga amalkan Royal Glow ni. Bak kata anzalna, dengan Royal Glow, dia merasakan seperti mendapat perkhidmatan doktor Idealyst hampir setiap hari. Wow! Sampai macam tu sekali penangan Royal Glow ni kepada Anzalna. 



Tapi dalam masa yang sama, Jiha tertanya tanya juga apa lagi kebaikan Royal Glow ni sampaikan Anzalna cakap seperti mendapat rawatan setiap hari dari Idealyst. Lepas dah godek-godek FB Idealys Clinic and Medispa, Jiha akhirnya jumpa kebaikan Royal Glow:
  1. Melembut & mencerahkan kulit.
  2. Mencegah, merawat dan memulihkan jerawat dan bekas jerawat.
  3. Melambatkan proses penuaan kulit.
  4. Membantu mengecilkan liang roma (open pores) & memudarkan tompok hitam pada wajah.
  5. Menambahkan seri dan sinar pada wajah
Menarik bukan? Now Jiha dah tau dah kenapa Royal glow dan Idealyst Beauty ni menjadi kegilaan ramai artis dan orang kebanyakan. Sebab hanya produk yang terbaik untuk pelanggan mereka dan service yang disediakan di Idealyst Clinic & Medispa ni sememangnya memuaskan hati. Kalau tak percaya boleh tengok FB mereka. Banyak feedback dan testimoni untuk anda baca. 



Lepas dah baca dan tengok feedback orang ramai, terus rasa nak kumpul duit banyak-banyak then serbu Idealyst Clinic sekarang. Tambahan pula now ada mid year promotion! Harga semua mampu milik *cry*





Untuk anda yang berminat untuk mendapatkan perkhidmatan di Idealyst Clinic, ikuti mereka di Facebook mereka iaitu Idealyst Clinic & Medispa .

Korang boleh je walk-in ke Idealyst Clinic di:

Lokasi: A-2-03 Neo Damansara, NO.1 Jalan PJU 8/1, 47820 Damansara Perdana, Petaling Jaya
No. Phone: 0377332191

Ingat Flawless, ingat Idalyst Clinic

1 comment: