Travelbook..Travel More!

Assalamualaikum semua!

Dah beberapa hari Jiha tak update blog sebab kekangan masa. So malam ni Jiha nak share dengan korang macam mana nak berjimat ketika bercuti. Travellers WAJIB baca & tahu pasal ni. 

Ok, berapa ramai antara yang sedang membaca ni kalau travel lebih suka book hotel sendiri? Ye la tak dinafikan, sekarang ni dah banyak agensi pelancongan yang menyediakan perkhidmatan untuk melancong dengan pakej harga termasuk on ground. Tapi tak dinafikan juga, ramai yang lebih suka travel tanpa sokongan pakej pelancongan. Sebab apa? Sebab tak terikat dengan jadual yang disediakan. Tapi kadang tu tiket flight dah murah dah, sekali kos penginapan pulak mencanak naik. Especially kalau musim cuti sekolah atau cuti umum. Runsing kan? Tapi jangan risau. Travelbook kan ada? 

Eh apa pulak Travelbook ni? First time dengar ni. 



Haaaaa. Kawan-kawan, dikala kerunsingan sebab harga bilik idaman untuk memori percutian indah korang berada pada harga paling tak masuk akal, Travelbook datang menyelamatkan. Travelbook menawarkan tempahan hotel nilai yang besar dan dengan pelbagai pilihan hotel & resort di Baguio, Batangas, Bohol, Boracay, Cebu, Davao, Laguna, Metro Manila, Palawan, Pampanga, Tagaytay, Zambales, dan banyak lagi. WOW! Menarik bukan? Haaaa, bukan itu je tau! TravelBook juga menawarkan jaminan harga terbaik dengan diskaun menarik bagi hotel dan resort, dan pelbagai jenis pilihan pembayaran tanpa kad kredit. Kalau korang nak tau, setakat ni dah ada lebih dari 3,200 hotel yang bekerjasama dengan Travelbook! Fuh! Banyak pilihan hotel untuk korang teroka. 




Travelbook juga menawarkan mata ganjaran eksklusif yang mana pengunjung; secara automatik, akan mendapatkan kembali 5% point daripada jumlah yang telah korang belanjakan di Travelbook. Point tu korang boleh gunakan sebagai diskaun untuk next purchase. Menarik bukan? Sambil membeli sambil kumpul point untuk stay for FREE di masa akan datang. 

Korang juga boleh menggunakan aplikasi mudah alih TravelBook untuk menempah penginapan di mana sahaja dan ia boleh didapati di App Store dan Google Play. Mudah sangat. Semua di hujung jari now. Tak perlu nak book bilik guna laptop. 

Jangan tunggu lagi! Layari Travelbook SEKARANG atau DOWNLOAD aplikasi mudah alih Travelbook di App Store / Google Play. 


No comments:

Post a Comment