#VendvilleYES2015




Perempuan mana yang tak CINTAKAN Year End Sale?

Ya! Bulan Disember adalah bulan yang paling di tunggu tunggu oleh para wanita dan sesi warganya. Kerana sudah pastinya akan terdapat banyak jualan murah dari pelbagai jenama menarik. Namun, ada sebuah jenama yang sudah dikenali ramai bakal membuatkan poket anda kering kontang sepanjang bulan. 

Vendville! Sebuah butik yang menghimpunkan lebih daripada 15 jenama menarik di bawah 1 bumbung bakal mengadakan YES pada 5 Disember 2015. Harga runtuh buat anda semua yang menjejakkan kaki anda ke Vendville Kota Damansara. Ini lah masa buat para gadis untuk merombak kembali almari anda kepada baju baju baru dari pelbagai jenama yang boleh anda dapatkan dari Vendville. Bukan sahaja baju perempuan, baju lelaki dan kanak kanak pun ada tau! Best betul. Semua di bawah 1 bumbung dan memang memudahkan anda. 






Menarik kan?? Ok. Di bawah ini saya sertakan beberapa info menarik mengenai #VendvilleYES2015 buat tatapan anda. Jangan ketinggalan untuk bawa ahli keluarga anda turun padang dan meriahkan suasana di Vendville Kota Damansara. Jangan lupa! Jualan hebat ini hanya berlangsung selama 1 hari SAHAJA! So kalau tak mau nganga, jalan lah lupa set reminder dalam phone anda. Landmark? The Strand Mall. Selamat membeli belah!












No comments:

Post a Comment