Malaysia Career & Training Fair 2016

YEY!!! Berita gembira buat semua yang baru selesai belajar atau sedang mencari pekerjaan, ini adalah peluang anda untuk menghantarkan resume anda kepada syarikat syarikat besar bagi tahun 2016.

Dengan lebih daripada 50 syarikat terkemuka seperti Nestle, Umobile dan banyak lagi yang terlibat didalam event ini, anda akan mempunyai lebih banyak peluang untuk mengenali syarikat kegemaran anda secara dekat. Pun begitu, anda di kehendaki mendaftarkan diri di laman sesawang Jobstreet sebelum 7 Januari 2016 untuk memudahkan perjalanan anda sepanjang seminar ini berlangsung pada 8 hingga 10 Januari 2016.



Selain daripada itu, Jobstreet turut memberikan bebrapa tips mudah (video) untuk anda 'pasti dapat kerja' di laman sesawang mereka. Jadi, anda boleh lah buat sedikit rujukan sebelum menuju ke MCTF!


Jadi jangan lupa set reminder di dalam planner atau handphone untuk event MCTF  yang bakal berlangsung kurang dari 2 minggu dari sekarang. Di bawah ini saya sertakan plan lokasi bagi memudahkan perancangan anda. All the best!


No comments:

Post a Comment