#VFOODFESTIVAL

Nampak je tajuk tu, apa yang terlintas didalam kepala anda? 



Siapa je yang tak suka makan? Cuba cakap?

Siapa je yang tak suka makanan sedap? Cuba cakap?

Kita semua sukakan makanan sedap dengan harga murah. Betul??

Ok here we go


Jiha nak sebarkan berita gembira kepada penggemar makana. Food Festival guys!! OMG! 1 event yang mengumpulkan pelbagai jenis jenama dan makanan dari serata Malaysia. Fuh!

Event ini di bawakan khas (macam iklan lah pulak) oleh Vendeur Festival. Kemain VF. Sebelum ni dia buat festival pakaian, now dia organize pulak pesta makana. Macam tahu tahu pula kan Malaysian cintakan makanan. 



Yang ini Jiha besarkan sebab nak anda semua tengok dan kira berapa banyak gamaknya makanan yang akan ada. Cuba kira berapa banyak? *gosok perut*. Mesti banyak kan makanan yang ada di sana nanti? 



Kemeriahan dia memang boleh di rasakan guys! Bayangkan kiri kanan makanan! Allahu! korang! Tak payah bawak apa apa pun. Bawa tikar & payung je kawan kawan. Kalau malas nak bawak payung, pergi lah petang sikit. Mesti dah redup. Parents boleh bawak anak anak bersuka ria sebab ada belon buih & park untuk anak anak anda. Tak percaya? Tengok ni!



Jiha tak bohong anda kan? Ok now jangan buat apa apa minggu ni! Serbu #VFOODFESTIVAL Sabtu dan Ahad ni. Dimana? Di perkarangan Stadium Ahah Alam. Inilah masa untuk anda bersosial. Panggil kawan kawan , family, sedara mara. Berkelah di #VFOODFESTIVAL . 


Ok ni Jiha nak tambahkan sikit keterujaan anda! Jumpa anda di #VFOODFESTIVAL ! byeee










No comments:

Post a Comment